Tuesday, March 8, 2011

Hospice Physical Therapy

8 MARZO: BE ITALIAN

Sarà anche la festa della donna ma io oggi c'ho il dentista e quando c'è di mezzo un dentista che deve cavarti un dente  il resto della giornata passa in secondo piano.

Ciononostante da queste parti hanno pensato bene di festeggiare attaccando in varie zone della città il seguente cartello:



Sotto la sigla "Terror" si firmano gli stessi che avevano in precedenza stampato degli adesivi con un uovo al tegamino (dopo le uova tirate contro le sedi CISL e Confindustria che avevano provocato le scomposte e patetiche accuse di "terrorismo" da parte delle facce da culo e della stampa locale e non solo) seguiti dagli adesivi delle stelline dipinte di vernice Red always stuck in front of CISL and Confindustria.

also set out the statement following the manifesto:


"Be Italian. The other side of the TV
What is behind the ratings?
The choice of this picture "strong" was due primarily to elicit immediate reactions and, optionally, extreme. We chose it because it represents the Italy of today, what is the company behind the show and the system that feeds the use and representation of the female body so sexist. In addition, the image is of a naked man because we believe sexism is a problem male. The media do not merely represent female models desirable but feed a society where there is a person (male, however passive) and an object (the woman, as represented).
"Be Italian" is the tagline of the campaign Intimissimi 2011, the company that makes a clear exploitation of the female body for the use and abuse men, and at the same time appeal to the Italian general situation, without spectators persons are unable to choose. "

Terror

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